Ilmoittautuminen Koulutuspäiville tällä lomakkeella. Viimeinen ilmoittautumispäivä on keskiviikko 25.9. Ilmoittautumisaikaa on jatkettu, jälki-ilmoittautuminen yhä mahdollista. Iltajuhlan ilmoittautuminen kuitenkin loppuu to 26.9.

Työpajapaikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Lomakkeella ovat valittavissa vain ne pajat ja ekskursiot, joissa on tilaa, ja paikkasi varmistuu heti kun lähetät lomakkeen.

Tarjolla oli lisäksi pieni kiintiö hotellihuoneita aivan Koulutuspäivien tapahtumapaikan vieressä Scandic Rauma -hotellista.

Osallistumismaksut

MAOLin jäsen 100 €
MAOLin opiskelijajäsen 0 €
opiskelija, ei jäsen 25 €
eläkeläinen, MAOLin jäsen 54 €
muilta kuin MAOLin jäseniltä 190 €

Osallistumismaksu sisältää perjantain ja lauantain ohjelman sekä lounaan lauantaina. Iltajuhla maksetaan erikseen. MAOL ei ole arvonlisäverovelvollinen.

Mikäli sinulla on kysyttävää Koulutuspäivistä, voit ottaa yhteyttä MAOL ry:n toimistoon maol-toimisto@maol.fi tai puh. 050 436 6320.