Lauantain ohjelma pidetään Kokkolan suomalaisella lukiolla, Torikatu 43, Kokkola, 750 metriä rautatieasemalta. Sisäänkäynti löytyy koulun sisäpihalta. Toinen sisäänkäynti on Torikadun puolella.

Avausluento pidetään lukion liikuntasalissa, muu koulutus järjestetään rakennuksen eri kerroksissa. Ruokailu tapahtuu koulun ruokasalissa, joka on 1. kerroksessa. Koko lauantain on auki opiskelijoiden pitämä kahvio. Kahvin/teen (2 €) ja leivonnaisen (2 €) voi maksaa käteisellä tai kortilla. Kahvilan tuotot menevät koulun Luonnontiede- ja teknologialinjan opiskelijoiden toimintaan.

Iltajuhla Kokkolan kaupungintalon Kokkola-salissa, Kauppatori, 650 metriä lukiolta.

Koululla ei ole varsinaista parkkialuetta, vaan suositaan kadunvarsipysäköintiä. Paikkoja autoille löytyy Torikadun varrelta koulun vierestä tai Puistokadulta. Kadun vastakkaisella puolella olevan virastotalon parkkipaikkaa on mahdollista käyttää viikonloppuisin, samoin noin 200 m päässä olevan Kokkolan Kaupunginteatterin läheisyydessä on runsaasti parkkitilaa. Lähin parkkihalli sijaitsee noin 350 metrin päässä vanhassa Anttilan kiinteistössä (max 3h).

Hotelli

Koulutuspäivien yhteistyöhotellina 6.-8.10. toimii Original Sokos Hotel Kaarle, Kauppatori 4, 67100 Kokkola

• yhden hengen huone Standard, 92 EUR/huone/vrk
  • kahden hengen huone Standard, 112 EUR/huone/vrk
  • yhden hengen huone Superior, 107 EUR/huone/vrk
  • kahden hengen huone Superior, 127 EUR/huone/vrk

Huonehintaan sisältyy aamiainen, langaton internet, asiakassauna ja vapaa kuntosalin käyttö sekä kanta-asiakaskorttimme edut. Huonevaraukset näillä hinnoilla 21.9. mennessä.

Nämä huonehinnat ovat saatavissa mainitsemalla varausvaiheessa kiintiön nimen “MAOL”. Huonevaraukset puhelimitse numerosta +358 20 780 8900 tai sähköpostitse osoitteesta: kaarle.kokkola@sokoshotels.fi. Huoneita varattavissa myös osoitteessa sokoshotels.fi varaustunnuksella BMAOL23

Kokkolan vanhaakaupunkia