MAOL-etäkoulutuspäivä 9.10.2021

Kiitokset kaikille etäkoulutuspäivään osallistuneille sekä sen toteuttamisessa mukana olleille!

Esitysten tallenteet tulevat katsottaviksi tapahtuma-alustaan viikon 41 aikana ja ovat katsottavissa kuukauden ajan. Esiintyjien jakamat materiaalit löytyvät tapahtuma-alustasta kanavan ohjelmasta.

Uuden oppiminen, tietojen syventäminen ja verkostoituminen tapahtuu nyt virtuaalisesti, kun järjestyksessään toinen MAOL-etäkoulutuspäivä järjestetään 9.10.2021. Tapahtuma-alustana käytettävä ProspectumLive on helppokäyttöinen ja toimii kaikilla verkkoselaimilla sekä mobiililaitteilla. Verkostoituminen on mahdollistettu livekeskustelualueella ja chat-keskusteluilla. Ilmoittautuneet pääsevät nyt tutustumaan tapahtuma-alustaan ja mm. luomaan oman suosikkilistan päivän ohjelmista.

HUOM. Kirjautumislinkki on lähetetty osallistuneille torstaina 7.10. Jos et ole saanut sähköpostia, tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Ole yhteydessä MAOL:n toimistoon, jos et ole saanut sähköpostiviestiä.

Teemana koulutuspäivillä on Osana yhteiskuntaa. Luennoilla ja työpajoissa tarkastellaan muun muassa sitä, miten yhteiskunnan eri osa-alueiden toimijoiden tarpeet voitaisiin huomioida matemaattis-luonnontieteellisten aineiden opetuksessa.

Minkälaisia taitoja työelämässä tarvitaan tulevaisuudessa? Entä kuinka varmistua oman osaamisen relevanttiudesta nopeasti muuttuvassa maailmassa. Muun muassa näihin kysymyksiin haetaan vastauksia koulutuspäivien pääpuhujan Mikko Kuitusen esityksessä. Mikko Kuitunen on Vincit Oyj:n perustaja ja hallituksen puheenjohtaja.

Lisäksi luennoilla ja työpajoissa käsitellään esimerkiksi ratikan fysiikkaa, koronaviruksen aerosolikulkeutumista, flippausta sekä opetuksen eriyttämistä. Koulutuspäivien ohjelman löydät täältä.

Tapahtuman järjestelyistä vastaa MAOL-Pirkanmaa ry.  Mukana tapahtumassa ovat myös LUMA-keskus Suomi ja Tampereen yliopiston Juniversity.

Tapahtuman järjestämiseen on saatu tukea Magnus Ehrnroothin säätiöltä.

Nährään Tampereella (virtuaalisesti)!