Tapahtuma-alusta

Tampereen koulutuspäivät järjestetään virtuaalisesti 9.10.2021 klo 9-16. Etäkoulutuspäivään on mahdollista osallistua työpaikalta, kotisohvalta tai vaikka mökkilaiturilta.

Virtuaalinen ProspectumLive tapahtuma-alusta on helppokäyttöinen ja toimii kaikilla verkkoselaimilla sekä mobiililaitteissa. Luentojen seuraamisen ja työpajoihin osallistumisen lisäksi osallistujat pääsevät verkostoitumaan keskustelualueella sekä lähettämällä yksityisiä viestejä niin muille osallistujille, luennoitsijoille, työpajan pitäjille kuin yritysten edustajillekin.

Kanavien 1-6 ja Y1-Y3 esityksissä osallistujan on mahdollista esittää kysymyksiä ja käydä keskustelua chatin kautta. Esiintyjä vastaa esitettyihin kysymyksiin esityksen aikana tai sen jälkeen. Keskustelualueella osallistujat pääsevät vaihtamaan kuulumisia ja keskustelemaan toistensa kanssa mielenkiintoisista aiheista kuvan ja äänen kanssa.

Etäkoulutuspäivään ilmoittautuneille lähetetään kirjautumislinkki tapahtuma-alustaan torstaina 7.10. Tällöin pääsee etukäteen tutustumaan alustaan ja esimerkiksi luomaan itselleen suosikkilistan päivän esityksistä. Suosikkilistan kautta siirtymisen seurattavien esitysten välillä on helppoa. Osallistujat voivat vapaasti liikkua esitysten välillä. Jos päällekkäin osuu useampi mielenkiintoinen esitys, on esityksiä mahdollista katsoa myös jälkikäteen.